مسیرزندگی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی......(مولانا)

مسیرزندگی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی......(مولانا)

مسیرزندگی

هنوز
روی حرف هایم مانده ام،
کاری به کار تو ندارم!
تنها،
چند "دوستت دارم" ساده است
که اینجا،
گوشه ی دلم جا مانده…
برایت می نویسم و
آرام میروم…!
t.me/bagheri6298

بایگانی
آخرین مطالب

پنجره 11

جمعه, ۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۵۰ ب.ظ


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۸
محمد 93

نظرات  (۱)

۰۸ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۱۹ غلامرضا سلطانی

سلام

دوست خوبم امیدوارم حالت خوب باشه

لطفا به منم سر بزن و اگر مایل شدی لینک این پستتو در سایتم قرار بده

تا بازدیدکنندگان سایت من از این طریق وارد وبت بشن و از این مطلبت استفاده کنند.

و هم اینکه میتونی پست های امروز دنیای وبلاگهارو از سیستم های مختلف وبلاگدهی در سایت من ببینی و انتخاب کنی و بخونی

منتظر حضور سبزت هستم

wikilinkes.ir/page/help

info@wikilinkes.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی