مسیرزندگی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی......(مولانا)

مسیرزندگی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی......(مولانا)

مسیرزندگی

هنوز
روی حرف هایم مانده ام،
کاری به کار تو ندارم!
تنها،
چند "دوستت دارم" ساده است
که اینجا،
گوشه ی دلم جا مانده…
برایت می نویسم و
آرام میروم…!
t.me/bagheri6298

بایگانی
آخرین مطالب

صدوشش106

جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۲۴ ب.ظ

زمستان است و باران می بارد
و من هنوز بعد سال ها زیراین باران ها وسردی زمستان می نشینم
و به عشق تو فکر می کنم
آنقدر به تو فکر می کنم ...
که حتی کوچه ها هم به حالم میگریند و ...
میگویند : گریه نکن ،اوبالاخره میاید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۶
محمد 93

نظرات  (۱)

۲۶ دی ۹۳ ، ۱۵:۳۹ مهدی نیک بخت
سلام دوست عزیز
تبادل لینک با تک موزیک 

یک فرصت استثنایی و محدود اینبار برای شما 

با ما تبادل لینک یا بنر کنید 

به ما سر بزنید و اطلاعات تکمیلی را بخوانید (بسیار راحت ) 

پیشنهاد تک موزیک تبادل بنر است 

بنر سایت شما را ما می سازیم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی