مسیرزندگی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی......(مولانا)

مسیرزندگی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی......(مولانا)

مسیرزندگی

هنوز
روی حرف هایم مانده ام،
کاری به کار تو ندارم!
تنها،
چند "دوستت دارم" ساده است
که اینجا،
گوشه ی دلم جا مانده…
برایت می نویسم و
آرام میروم…!
t.me/bagheri6298

بایگانی
آخرین مطالب

صدوبیست وپنج125

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۳۰ ب.ظ

بگذار چیزی بینمان بماند
دری برای کوفتن
دیواری برای ریختن
کوهی برای کندن
دریایی برای غرق شدن
بگذار چیزی باشد تا به آن تن دهم
با “هیچ” چه کنم ؟
بگذار چیزی بینمان بماند
دستی برای گرفتن
قلبی برای تپیدن
چشمی برای دیدن
حرفی برای شنیدن
و عشقی برای پرستیدن
بی تو چه کنم ؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۹
محمد 93

عشق

نظرات  (۱)

سلامی دوباره خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
یه لطفی می کنین سری هم به سایت من بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی