مسیرزندگی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی......(مولانا)

مسیرزندگی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی......(مولانا)

مسیرزندگی

هنوز
روی حرف هایم مانده ام،
کاری به کار تو ندارم!
تنها،
چند "دوستت دارم" ساده است
که اینجا،
گوشه ی دلم جا مانده…
برایت می نویسم و
آرام میروم…!
t.me/bagheri6298

بایگانی
آخرین مطالب

بعد از این..

يكشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۰۸ ب.ظ
مدت‌هاست دیگر شب‌ها کتاب نمی‌خوانم
خواب هیچ کاغذی را آشفته نمی‌کنم
با اشیا مدام پچ‌پچ نمی‌کنم
بعد از این
بین قهوه و سیگارهای عصر
با ذهنم جلسه نمی‌گذارم
تنها کلمات را به ویرایش اشیا می‌سپارم
دیگر سرم روی سینه هیچ شعری خوابش نمی‌برد
بعد از این سر به هوای واژه‌های ولنگار نمی‌شوم
گوش می‌کنم
واژه‌ها سرفه می‌کنند
ویروس‌های پراکنده
در کتابخانه منتشر می‌شوند
من می‌دانم
این بیماری مسری است
من واکسبنه نیستم

"بهاره رضایی"
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۷
محمد 93

بهاره رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی