مسیرزندگی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی......(مولانا)

مسیرزندگی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی......(مولانا)

مسیرزندگی

هنوز
روی حرف هایم مانده ام،
کاری به کار تو ندارم!
تنها،
چند "دوستت دارم" ساده است
که اینجا،
گوشه ی دلم جا مانده…
برایت می نویسم و
آرام میروم…!
t.me/bagheri6298

بایگانی
آخرین مطالب

دعای روز پنجم ماه مبارک رمضان

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۱ ق.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ اجْعَلْنی فیهِ من المُسْتَغْفرینَ واجْعَلْنی فیهِ من عِبادَکَ الصّالحینَ القانِتین واجْعَلْنی فیهِ من اوْلیائِکَ المُقَرّبینَ بِرَأفَتِکَ یا ارْحَمَ الرّاحِمین  

به نام خداوند بخشنده مهربان پروردگارا!

 مرا در این روز از جمله استغفار کنندگان درگاهت قرار ده

و از بندگان شایسته و فرمانبردارت بگردان همان بندگانی که جز به رضا و خشنودی تو قدمی بر نمی‌دارند

خدایا! به حق رفعت و لطف و مهربانیت در این روز مرا از یاران و دوستان نزدیک خود قرار ده ای مهربان ترین مهربانان!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۱
محمد 93

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی