مسیرزندگی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی......(مولانا)

مسیرزندگی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی......(مولانا)

مسیرزندگی

هنوز
روی حرف هایم مانده ام،
کاری به کار تو ندارم!
تنها،
چند "دوستت دارم" ساده است
که اینجا،
گوشه ی دلم جا مانده…
برایت می نویسم و
آرام میروم…!
t.me/bagheri6298

بایگانی
آخرین مطالب

شصت ودو62

پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۵۱ ب.ظ


بـــاران

 آبرویم را خرید

شبیه مردی که گریه نمی‌کند

به خانه برگشتم

نیما معماریان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۸

نظرات  (۴)

۶ – ھر کسی از ھمسرش توقّع یک دوست ، ھمدل ، ھمفکر و ھم سرنوشت و یار و یاور را

دارد تا به یاری او سعادتمند گردد . ولی بزودی در می یابد که گوئی با خصم خود وصلت نموده

است و آن ھم شقی ترین دشمن ھایش . واین سرآغاز بیداری بشر است و بخود – آئی و اندیشه

گری و تفکّر جدّی . زیرا مواجه با نخستین تضادّ در اعماق تن و دل و جان و اندیشه خود

شده است . بزرگترین اندیشمندان جھان کسانی بوده اند که از این بیداری نگریخته و درباره اش

تا به آخر اندیشه کرده اند .

از کتاب " ازدواج ( آدم و حوا ) استاد علی اکبر خانجانی

۱۱ آبان ۹۳ ، ۲۰:۵۲ محمد محمدیان رباطی
دست بارون درد نکنه
میگن بارون رحمته اما اینجا مصلحتی برات کار کرد
نخواست تا دیگران بفهمند
۰۲ دی ۹۳ ، ۱۸:۰۷ در مسیر شدن
برای من باران هم افاقه نمیکند..
همه فهمیدند گریه کرده ام..
نمیدانم چرا به ما که میرسد مردم باهوش تر می شوند؟
البته باید دلیل دیگری داشته باشد..
شاید هم من با بقیه تفاوت دارم..
پعد از گریه چشمان من سرخ می شوند...!
================================
+: بین خودمون باشه. اینو همین الان بداهه سرودم
۰۴ دی ۹۳ ، ۱۷:۱۰ در مسیر شدن
1- خواهش میکنم. پست های شما هم قشنگه.

2- عشق .... دلتنگی ..... پریشانی .... دلبستگی ....... دلشکستگی

+:
در پاسخ به نیما معماریان این رو نوشتم.
پاسخ:
ممنونم شما لطف دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی