مسیرزندگی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی......(مولانا)

مسیرزندگی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی......(مولانا)

مسیرزندگی

هنوز
روی حرف هایم مانده ام،
کاری به کار تو ندارم!
تنها،
چند "دوستت دارم" ساده است
که اینجا،
گوشه ی دلم جا مانده…
برایت می نویسم و
آرام میروم…!
t.me/bagheri6298

بایگانی
آخرین مطالب

با من بیا!!

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۴ ق.ظ

با من بیا !
مگو کجا ؟
تنها
با من بیا !
با من بیا تا درد، تا زخم
با من بیا تا نشانت دهم
عشقم را آغاز از کجاست ..
با من بیا
با من بیا تا خونی که از لبم چکید
تا خونی کز سکوتم
تا مرگ .
با من بیا تا دوباره به نوشداروی تو
روئینه
جانی تازه بگیرم .
تا شرابی باشی
که عشقی را سیراب می‌کند ..
با من بیا تا طعم آتش را دوباره احساس کنم
آتشی از خون و میخک
آتشی از عشق و شراب ..

" پابلو نرودا"
ترجمه / شاهکار بینش‌پژوه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۷
محمد 93

پابلونرودا

نظرات  (۱)

۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۸:۱۵ بادبادک باز
فقط
بامن  بیا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی