مسیرزندگی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی......(مولانا)

مسیرزندگی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی......(مولانا)

مسیرزندگی

هنوز
روی حرف هایم مانده ام،
کاری به کار تو ندارم!
تنها،
چند "دوستت دارم" ساده است
که اینجا،
گوشه ی دلم جا مانده…
برایت می نویسم و
آرام میروم…!
t.me/bagheri6298

بایگانی
آخرین مطالب

الهی....

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶ ق.ظ

الهی ..!

دردهایی هست که به هیچ گوشی نمی توان گفت ...

گفتنی هایی هست که هیچ قلبی محرم آن نیست ...

الهی ..!

تلاش هایی هست که جز به مدد تو ثمر نمی بخشد ...

تغییراتی هست که جز به تقدیر تو ممکن نیست ...

دعاهایی هست که جز به امین تو اجابت نمی شود ...

الهی ..!

قدم های گمشده ای دارم که تنها هدایت گرش تویی ...

افکار آشفته ای دارم که تنها سامان دهنده اش تویی ...
 
الهی ..!

مرا تو دعا کن ...
برای من تو دعا کن ...
دعای مرا تو دعا کن ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۶
محمد 93

خدا

نظرات  (۲)

۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۲۰ maede jooooooooooooon
برا منم دعا کنید
پاسخ:
شاد باشید
۱۷ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۵۸ دخمل شب یلدا♡♡♡
بسیار بسیار بسیار زیباااااااااااااا
پاسخ:
مرسی..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی