مسیرزندگی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی......(مولانا)

مسیرزندگی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی......(مولانا)

مسیرزندگی

هنوز
روی حرف هایم مانده ام،
کاری به کار تو ندارم!
تنها،
چند "دوستت دارم" ساده است
که اینجا،
گوشه ی دلم جا مانده…
برایت می نویسم و
آرام میروم…!
t.me/bagheri6298

بایگانی
آخرین مطالب

بی تابم و دل خسته تر از آه شبانگاه

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۲۵ ق.ظ

بی تابم و دل خسته تر از آه ِ شبانگاه

دارد به کجا می برَدَم این غم ِ جانکاه ؟!

فرجام پلنگانه ام از دست تو مرگ است

از دست تو ای ماه ! تو ای ماه ! تو ای ماه !

لبخند بزن "پنجره ی بسته ی " خود را

بگشای به روی من ِ بدجور " هوا خواه " !

تا دامنه ی دامنت آشفته ترین است ؛

هستی تو دلیل سفر این همه سیّاح

تنها روش "کشف حجاب" تو همین است ،

باید که عمل کرد به " قانون رضا شاه "

" شیرینی " و پابند "اصولت " و چه افسوس !

" فرهاد وَش " اما نشدی "طالب اصلاح "

حنظله ربانی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۶
محمد 93

حنظله ربانی

نظرات  (۱)

۲۸ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۰۱ حنظله ربانی

از من مخواه ، از تو خودم را رها کنم از " صالحین حلقه " ی چشمت جدا کنم از من مخواه ، ای تو سرودآفرین ترین ! امشب تمام مرثیه ها را صدا کنم بوییدنت ، زیارت شعر و تغزل است هرگز مباد ! صحن غزل را رها کنم قدری بایست ! تا که دو رکعت ببینمت " لختی بخند " تا به لبت اقتدا کنم چشمت شریف ؛ چون حَرَمین مطهر است باید مدافعانه دلم را فدا کنم لطفاً بگو " به چشم ! " و بیا تا بهارْچشم ! با « إنْ یکاد » چشم تو را بی بلا کنم حنظله ربانی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی