مسیرزندگی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی......(مولانا)

مسیرزندگی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی......(مولانا)

مسیرزندگی

هنوز
روی حرف هایم مانده ام،
کاری به کار تو ندارم!
تنها،
چند "دوستت دارم" ساده است
که اینجا،
گوشه ی دلم جا مانده…
برایت می نویسم و
آرام میروم…!
t.me/bagheri6298

بایگانی
آخرین مطالب

به همین بودنت هم قانعم

شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۲۷ ب.ظ

اما نباید فراموش ڪنیم

تو اینجا هستے

و من همچنان تنها هستم

و هے دلم شور مے زند

و ما تا همیشـہ شاید با هم خواهیم بود

با همین دلشورہ ها

همینطور تنها

و ماندنم یعنے

بـہ همین طور بودنت هم قانعم

مثل ڪارتن خوابـے ڪـہ

بـہ تڪـہ نانے هم قانع است ...

" آرمان میلادے "

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۴
محمد 93

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی