مسیرزندگی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی......(مولانا)

مسیرزندگی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی......(مولانا)

مسیرزندگی

هنوز
روی حرف هایم مانده ام،
کاری به کار تو ندارم!
تنها،
چند "دوستت دارم" ساده است
که اینجا،
گوشه ی دلم جا مانده…
برایت می نویسم و
آرام میروم…!
t.me/bagheri6298

بایگانی
آخرین مطالب

گاهی گم شدن بد نیست..

چهارشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴ ق.ظ

گاه گم شدن بد نیست
من در تو گم شدم
در زیبایی


"رسول یونان"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۳
محمد 93

رسول یونان

نظرات  (۲)

۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۳ بادبادک باز
آره بد نیست
منم موافقم
:)))


پاسخ:
منم موافقم..
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۶ بادبادک باز
محمد آقا
سلام
این نظراتی که براتون می نویسم
البته اونایی که جنبه شعر دارن :)))
نوشته خودمه که خودم هم هیچ رونوشتی ازشون ندارم
به تناسب حال و هوای مطالب شما به ذهنم می رسه
جون شما و این نوشته ها
:))))))))))


پاسخ:
ممنونم..
عالیه...ولی باید همیشه رو نوشتی از شعر و نوشته هایتان داشته باشید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی