مسیرزندگی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی......(مولانا)

مسیرزندگی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی......(مولانا)

مسیرزندگی

هنوز
روی حرف هایم مانده ام،
کاری به کار تو ندارم!
تنها،
چند "دوستت دارم" ساده است
که اینجا،
گوشه ی دلم جا مانده…
برایت می نویسم و
آرام میروم…!
t.me/bagheri6298

بایگانی
آخرین مطالب

یک روز که خوشحال تر بودم..

شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۲۲ ق.ظ

یک روزی که خوشحال تر بودم

یک نقاشی از پاییز می گذارم که یادم بیاید زمستان تنها فصل زندگی نیست

زندگی پاییز هم می شود، رنگارنگ، از همه رنگ!

یک روزی که خوشحال تر بودم

نذرم را ادا می کنم

تا روزهایی مثل حالا

که خستگی و ناتوانی لای دست و پایم پیچیده است

بخوانمشان

و یادم بیاید که

هیچ بهار و پاییزی بی زمستان مزه نمی دهد

و

هیچ آسیاب آرامی بی طوفان.


«مهدی اخوان ثالث»


+زندگی همین..با خوب وبادش باید ساخت..

با گرمای تابستان..با سرما زمستان..با نداری ها..با شکست ها

با پیروزی ها....با خوشحال بوده ها...با دلتنگی ها...............همه ی اینها

میشند زنــــــــــــــــــــــدگی...که گاهی نفس گیر میشود برایمان ..با این حال

زندگی است..و ما همیشه توکل مان به خدا باشد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی