مسیرزندگی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی......(مولانا)

مسیرزندگی

بگذار آبها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی......(مولانا)

مسیرزندگی

هنوز
روی حرف هایم مانده ام،
کاری به کار تو ندارم!
تنها،
چند "دوستت دارم" ساده است
که اینجا،
گوشه ی دلم جا مانده…
برایت می نویسم و
آرام میروم…!
t.me/bagheri6298

بایگانی
آخرین مطالب

رویای تبت.

شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۳۳ ق.ظ
گفت :
" من از زنی خوشم می آید که موقعیتها را خوب بفهمد."
گفتم که منظورش را نمی فهمم ودستم راعقب کشیدم.
گفت: مثلا درآشپزخانه یک کدبانو باشد ودراتاق پذیرایی مثل یک خانم باشد ونه آشپز
دراتاق مطالعه یک زن متفکر ودانا ودراتاق خواب مثل یک ...
حرفش را تند و باتحقیر قطع کردم گفتم: مثل یک هرزه
ازحرفم جا نخورد ، باخستگی روی فرمان قوز کرد
گفت: "زنی که فکر میکند دراتاق خواب باید فیلسوف باشد احمق است."
+فریباوفی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۳
محمد 93

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی